Download menu
\"tuning\" DR 650 SE
- honz
-
Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Budu měnit výfuk i se svodem za laďák, upravovat sání, pøetryskovávat karbec...
Takže kdo má jakkoliv upravené svoje SE (viď Pivčo;) ), rozepište se tady co a jak jste upravovali, co jste potøebovali, jaké jsou výsledky a tak:)
Já sem budu také postupně doplòovat mé poznatky a dotazy . V galerii Technické foto budou pøibývat i fotky z již zmiòovaných úprav.
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21

Začni tím, že rozbiješ velké porcelánové prasátko



Když tam prdneš ten vejfuck, měl bys otevøít i sání nějakým filtrem, K&N a pod. (cca 2 000), tu sadu na čištění si kupovat nemusíš (cca 600), první mytí a mazání toho filtru je zhruba pøi 70 000 km provozu na silnici, aspoò výrobce to tak píše. Novej fitr budeš potøebovat až po 1 500 000 km, tak si na něj taky začni šetøit

Pak uvidíš, co to bude dělat

Nechci dělat reklamu Dynojetu, ale nakonec sem ho koupil, tu dvojkovou úroveò(cca 2000), prostě sem to tryskama a origoš jehlou nemoh \"doladit\", takhle je to v poho (142 hlavní tryska, jehla 3tí záøez z hora).
Byl jsem u Martyho v Braškově http://www.dr-650.com/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=101&func=view&id=3391&catid=2
Má tam laďák se super zvukem, origoš vzduchovej filtr, na tý motorce sem nejel, na místě se mi to zdálo Ok, žádná díra v plynu. Dali jsme tam hlavní trysku 148, šel to projet a když se vrátil, měl oči navrch hlavy a øíkal že je to super, úplně jiná motorka. Jak je to dál nevím, protože nic nenapsal.
Každá motorka je jiná, ale SE je na tyhle zásahy hodně citlivé

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
R.P.
RAAS
Jak bude výfuk, uvidím co to udělá s motorkou a podle toho budu dolaďovat.<br /><br />Editováno: honz, at: 2007/10/01 11:37
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Roman
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Asi si ho nechám taky udělat u R.P. Jenom nevim, jestli mají ohýbačku na trubky, aby to bylo z jednoho kusu nebo to budou navaøovat z rùznejch částí. Ještě jedna možnost je svod z ABP racing z Německa, kde to vyjde na nějakejch 3400,- je komplet z jednoho kusu a pøidá taky něco na výkonu a krouáku.Kde ti budou dělat svod? To udělaj podle toho originálu nebo jak? Uvažuju o něm do budoucna.
Jinak většina laďákù ti zvedne krouák, hlavně ve spodní hranici, to už mám vyzkoušené. A ten zvuk...

Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Jak psal mechaniker v jiným vlákně...Moje zkušenos je tato RP mam je sice peknej ale nema homologaci 1. minus jejich tlumivka obrovska tragedie motor jde jenom do 2000 ot min. po namontovani db kileru od leo vince kn filtr a dyno set iridiove svice a uprava aerboxu jede celkem pekne. Jestě se da sehnat jinej svod od akrapoviče ma vetši pruměr ale je namě moc drahej tak až později.Tudiž jestli jezdiš mimo čr tak to ještě zvaž ta homologace je dost duležita nemaš potom problem.
Do zahraničí ani do terénu s motorkou jezdit nebudu, takže homologaci výfuku teď ani nějak neøeším. Jde mi o tvar koncovky a zvýšení krouáku a výkonu. Jak je to s tím airboxem? Pivča má taky KNko a s boxem nemusel nic dělat.
Tøeba odděláním té gumové \"S\" trubky co vede do Airboxu se dá taky leccos potunit co vím:)
MotejlKuba napsáno:
Jasně, každá koncovka i od stejného výrobce je vždycky jiná, podle typu motorky (jiná vata, jiný prùměr...). Tøeba u R.P. to tak je, mám s tím už zkušenost.ten zvuk,to je ono ja se zbavil otevøený koncovky od RP a jsem spokojenej s origem.Jezdim taky dost v lese.Jinak si chci poøidit ladak od LASERU,homologovanou verzi.Stoji sice 9700 kč,ale je znat,že ta koncovka je vyrobena na určitej typ motorky.Je nejen tvarově øešena,ale i vykonostně.Je toho víc,ale nechci dělat chytryho
Pokud jezdíte v lese, chápu, že necháváte tišší originály;)
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Wosa
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 273
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 0
Jaká je cena?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Ale asi do něj pùjdu:)
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Wosa
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 273
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- marty650
-
- Offline
- Uživatel
-
- Příspěvky: 14
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- marty650
-
- Offline
- Uživatel
-
- Příspěvky: 14
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- mechaniker
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
tak to všechno poøešíme tady, už je v podstatě se stejnou věcí otevøeno hodně témat, Honz se v tom teď bude taky hrabat, tak to bude tady hezky pohromadě, ICQ mi stejně furt padá ...

Zatím jsi nikde nenapsal, jak máš nastavenej šroub bohatosti na volnoběh, ten by ti moh dělat tu \"díru\" pøi prudkym pøidání, jinak to máš nastavený v podstatě jako já, akorát mám jinej výfuk a žádný další úpravy na airboxu.
Každá motorka je jiná a pokud jsou do ní dělaný takovýhle zásahy, tak je problém, bohužel u DR 2x větší oproti napø. XT ...
Možná øešíš neøešitelný, mě už to bylo taky párkrát øečeno, buď to bude støílet z výfuku jako z brokovnice nebo bude díra v plynu, nebo obojí, nebo se ti utaví svod atp.

Není na škodu zajet na nějaký sraz, kde bude motorová brzda, za to měøení dáš cca 3 stovky, oni ti pak øeknou, co by s tím asi dělali dál a budeš mít klidné svědomí, protože by dělali to samé co ty, ale za 3 kila na hodinu

Na setkání v Osice byl (bohužel sem zapoměl jméno, ale byl tam nejstarší, takovej sympaák s fakt vyvoněnou modrou motkou SE, myslím 2003), tomu dělali úpravy pøímo v Suzuki, první výf. koncovka se mu normálně rozpadla, ta druhá v poho, støílelo mu to fakt jak z brokovnice a ten mezikus mezi svodem a koncovkou, to byla taková prasárna, naøezaný lešenáøský trubky posvaøovaný, taky byl pěkně nasranej

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- mechaniker
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Pohraj si s tím šroubkem, já to dělal po pùl otáčce, točil jsem s ním vhodným \"bitem\", hadr pod něj, páč mi tam jenou spadnou a málem jsem vyndaval startér

Taky se ten rozdíl, alespoò podle mě, nepozná hned, chce to kapku projet, než si to asi sedne nebo co, prostě ne jen na neutrál na místě. čím více otáček od dorazu, tím víc tomu dáváš benzínu. Pøez 3 otáčky je ale špatně už něco jiného

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.