Download menu

\"tuning\" DR 650 SE

  • honz
  • Avatar uživatele honz Autor tématu
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3440 od honz
\"tuning\" DR 650 SE vytvořil uživatel honz
Jak už jsem psal, koupil jsem DR SE, bohužel nebo možná bohudík:laugh: v origo stavu. Takže mě čekají jak estetické, tak i výkonové úpravy motorky.
Budu měnit výfuk i se svodem za laďák, upravovat sání, pøetryskovávat karbec...
Takže kdo má jakkoliv upravené svoje SE (viď Pivčo;) ), rozepište se tady co a jak jste upravovali, co jste potøebovali, jaké jsou výsledky a tak:)

Já sem budu také postupně doplòovat mé poznatky a dotazy . V galerii Technické foto budou pøibývat i fotky z již zmiòovaných úprav.

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3444 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma \"tuning\" DR 650 SE
Já to mít v origo stavu, tak bych to tak nechal, ale fandím Ti, že nechceš jezdit na seriové \"potvoøe\" ;)

Začni tím, že rozbiješ velké porcelánové prasátko :laugh: :silly: :laugh:

Když tam prdneš ten vejfuck, měl bys otevøít i sání nějakým filtrem, K&N a pod. (cca 2 000), tu sadu na čištění si kupovat nemusíš (cca 600), první mytí a mazání toho filtru je zhruba pøi 70 000 km provozu na silnici, aspoò výrobce to tak píše. Novej fitr budeš potøebovat až po 1 500 000 km, tak si na něj taky začni šetøit :laugh: O úpravách aiboxu nevím nic.

Pak uvidíš, co to bude dělat :blink:
Nechci dělat reklamu Dynojetu, ale nakonec sem ho koupil, tu dvojkovou úroveò(cca 2000), prostě sem to tryskama a origoš jehlou nemoh \"doladit\", takhle je to v poho (142 hlavní tryska, jehla 3tí záøez z hora).

Byl jsem u Martyho v Braškově http://www.dr-650.com/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=101&func=view&id=3391&catid=2
Má tam laďák se super zvukem, origoš vzduchovej filtr, na tý motorce sem nejel, na místě se mi to zdálo Ok, žádná díra v plynu. Dali jsme tam hlavní trysku 148, šel to projet a když se vrátil, měl oči navrch hlavy a øíkal že je to super, úplně jiná motorka. Jak je to dál nevím, protože nic nenapsal.

Každá motorka je jiná, ale SE je na tyhle zásahy hodně citlivé ;)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • honz
  • Avatar uživatele honz Autor tématu
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3445 od honz
Odpověděl honz pro téma \"tuning\" DR 650 SE
Já začnu laďákem. Koupím ho nejspíš od R.P. Odtud jsem kupoval i minulej a max. spokojenost. Ještě jsem pøemýšlel i o brněnských RAAS, ten tvar se mi hodně líbí. U obou není problém výfuk vyrobit na DR SE. Z jinejch tvarù buď ovál, nebo prùměr 120.

R.P.


RAAS




Jak bude výfuk, uvidím co to udělá s motorkou a podle toho budu dolaďovat.<br /><br />Editováno: honz, at: 2007/10/01 11:37

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3446 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Kde ti budou dělat svod? To udělaj podle toho originálu nebo jak? Uvažuju o něm do budoucna.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3447 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
ja jsem měl na drku ladák i se svodem od RP-TUNING,takže nejspíš tam.Si myslim B)

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Roman
  • Avatar uživatele Roman
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 7 měsíců zpět #3448 od Roman
Odpověděl Roman pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
no nevim jak ostatni, ale ja bych ladak nedaval-nebo mozna jo ale musel by zvednout kroutak (vykon me nezajima) pøi stavajici hlučnosti a to jaksi ladak neumi. Na SMku to asi tolik vadit nebude ale v lese me ten hluk s**l, ted jezdim origo a spokojenost;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • honz
  • Avatar uživatele honz Autor tématu
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3449 od honz
Odpověděl honz pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Pivča napsáno:

Kde ti budou dělat svod? To udělaj podle toho originálu nebo jak? Uvažuju o něm do budoucna.

Asi si ho nechám taky udělat u R.P. Jenom nevim, jestli mají ohýbačku na trubky, aby to bylo z jednoho kusu nebo to budou navaøovat z rùznejch částí. Ještě jedna možnost je svod z ABP racing z Německa, kde to vyjde na nějakejch 3400,- je komplet z jednoho kusu a pøidá taky něco na výkonu a krouáku.
Jinak většina laďákù ti zvedne krouák, hlavně ve spodní hranici, to už mám vyzkoušené. A ten zvuk...:evil:

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3451 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
ten zvuk,to je ono ja se zbavil otevøený koncovky od RP a jsem spokojenej s origem.Jezdim taky dost v lese.Jinak si chci poøidit ladak od LASERU,homologovanou verzi.Stoji sice 9700 kč,ale je znat,že ta koncovka je vyrobena na určitej typ motorky.Je nejen tvarově øešena,ale i vykonostně.Je toho víc,ale nechci dělat chytryho :whistle:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • honz
  • Avatar uživatele honz Autor tématu
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3458 od honz
Odpověděl honz pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
mechaniker napsáno:

Moje zkušenos je tato RP mam je sice peknej ale nema homologaci 1. minus jejich tlumivka obrovska tragedie motor jde jenom do 2000 ot min. po namontovani db kileru od leo vince kn filtr a dyno set iridiove svice a uprava aerboxu jede celkem pekne. Jestě se da sehnat jinej svod od akrapoviče ma vetši pruměr ale je namě moc drahej tak až později.Tudiž jestli jezdiš mimo čr tak to ještě zvaž ta homologace je dost duležita nemaš potom problem.

Jak psal mechaniker v jiným vlákně...

Do zahraničí ani do terénu s motorkou jezdit nebudu, takže homologaci výfuku teď ani nějak neøeším. Jde mi o tvar koncovky a zvýšení krouáku a výkonu. Jak je to s tím airboxem? Pivča má taky KNko a s boxem nemusel nic dělat.
Tøeba odděláním té gumové \&quot;S\&quot; trubky co vede do Airboxu se dá taky leccos potunit co vím:)

MotejlKuba napsáno:

ten zvuk,to je ono ja se zbavil otevøený koncovky od RP a jsem spokojenej s origem.Jezdim taky dost v lese.Jinak si chci poøidit ladak od LASERU,homologovanou verzi.Stoji sice 9700 kč,ale je znat,že ta koncovka je vyrobena na určitej typ motorky.Je nejen tvarově øešena,ale i vykonostně.Je toho víc,ale nechci dělat chytryho

Jasně, každá koncovka i od stejného výrobce je vždycky jiná, podle typu motorky (jiná vata, jiný prùměr...). Tøeba u R.P. to tak je, mám s tím už zkušenost.
Pokud jezdíte v lese, chápu, že necháváte tišší originály;)

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3469 od Wosa
Odpověděl Wosa pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Ten poslední od Raase je kvásnej:laugh:

Jaká je cena?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • honz
  • Avatar uživatele honz Autor tématu
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3476 od honz
Odpověděl honz pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Pøesně tak, kosodélník od RAAS, cena celej v karbonu nějakejch 9 tisíc:unsure:, v nerezu nevim.
Ale asi do něj pùjdu:)

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3477 od Wosa
Odpověděl Wosa pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Krása krása krása:silly:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • honz
  • Avatar uživatele honz Autor tématu
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
17 roků 7 měsíců zpět #3518 od honz
Odpověděl honz pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Takže rozhodnuto, jdu do kosodélníku od RAAS:silly:

Cena 7500,-:woohoo:

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3522 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Takovej vejfuck tě naučí padat jenom doleva :silly:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3531 od marty650
Odpověděl marty650 pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
čau no DR šlape na 210 procent je to dravec už jse zveda i na dvojaka bez spojky, až mam nekdy strach.Jak napsal pivča daly jsme tam jinou trysku a je to perfektní. trochu jsem pøenastavil ventily 10 saní 13 vyfuk. jedine co jsem zatim nevyøešil je støílení do vyfuku ale, zase me každej slyší :P

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #3532 od marty650
Odpověděl marty650 pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
čau no DR šlape na 210 procent je to dravec už jse zveda i na dvojaka bez spojky, až mam nekdy strach.Jak napsal pivča daly jsme tam jinou trysku a je to perfektní. trochu jsem pøenastavil ventily 10 saní 13 vyfuk. jedine co jsem zatim nevyøešil je støílení do vyfuku ale, zase me každej slyší :P

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • mechaniker
  • Avatar uživatele mechaniker
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 6 měsíců zpět #3640 od mechaniker
Odpověděl mechaniker pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
marty 650 mužeš sem hoditkolikatku trysku jste tam dali?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3653 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Mechaniker:

tak to všechno poøešíme tady, už je v podstatě se stejnou věcí otevøeno hodně témat, Honz se v tom teď bude taky hrabat, tak to bude tady hezky pohromadě, ICQ mi stejně furt padá ... ;)

Zatím jsi nikde nenapsal, jak máš nastavenej šroub bohatosti na volnoběh, ten by ti moh dělat tu \&quot;díru\&quot; pøi prudkym pøidání, jinak to máš nastavený v podstatě jako já, akorát mám jinej výfuk a žádný další úpravy na airboxu.

Každá motorka je jiná a pokud jsou do ní dělaný takovýhle zásahy, tak je problém, bohužel u DR 2x větší oproti napø. XT ...

Možná øešíš neøešitelný, mě už to bylo taky párkrát øečeno, buď to bude støílet z výfuku jako z brokovnice nebo bude díra v plynu, nebo obojí, nebo se ti utaví svod atp. :unsure:

Není na škodu zajet na nějaký sraz, kde bude motorová brzda, za to měøení dáš cca 3 stovky, oni ti pak øeknou, co by s tím asi dělali dál a budeš mít klidné svědomí, protože by dělali to samé co ty, ale za 3 kila na hodinu :sick:

Na setkání v Osice byl (bohužel sem zapoměl jméno, ale byl tam nejstarší, takovej sympaák s fakt vyvoněnou modrou motkou SE, myslím 2003), tomu dělali úpravy pøímo v Suzuki, první výf. koncovka se mu normálně rozpadla, ta druhá v poho, støílelo mu to fakt jak z brokovnice a ten mezikus mezi svodem a koncovkou, to byla taková prasárna, naøezaný lešenáøský trubky posvaøovaný, taky byl pěkně nasranej :whistle:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • mechaniker
  • Avatar uživatele mechaniker
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 6 měsíců zpět #3655 od mechaniker
Odpověděl mechaniker pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
šroub bohatosti jsem nastavoval podle jemneho otačkoměru a vychazi to na 1.5 až 1.75 ot. Ještě budu davat novou vatu do vyfuku a znovu projedu celej karbec a zkusim vratit to saci hrdlo do erboxu a pak pisnu jak jsem dopadl.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3659 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma \&quot;tuning\&quot; DR 650 SE
Není dobrý měnit 2 věci najednou ...

Pohraj si s tím šroubkem, já to dělal po pùl otáčce, točil jsem s ním vhodným \&quot;bitem\&quot;, hadr pod něj, páč mi tam jenou spadnou a málem jsem vyndaval startér :dry:

Taky se ten rozdíl, alespoò podle mě, nepozná hned, chce to kapku projet, než si to asi sedne nebo co, prostě ne jen na neutrál na místě. čím více otáček od dorazu, tím víc tomu dáváš benzínu. Pøez 3 otáčky je ale špatně už něco jiného ;)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.337 sekund
Powered by Kunena fórum