Download menu
Seřízení ventilů
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
edit: podařilo se mi uložit dwg jako bmp, ale strčit sem bmp už ne, takže jsem bmp uložil jako jpg a vložil, sláva, ale vidět je na tom úplný hov...
Příloha h33268f6.jpg nebyla nalezena.
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Přílohy:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1
Piwča napsal: to strhlý víčko Ti můžu někdy dodat nebo si ho nech udělat sám, to aby měl člověk oči jako šnek, točit zadním kolem a koukat na rysku zároveň
edit: podařilo se mi uložit dwg jako bmp, ale strčit sem bmp už ne, takže jsem bmp uložil jako jpg a vložil, sláva, ale vidět je na tom úplný hov...
Příloha h33268f6.jpg nebyla nalezena.
sem si říkal,že nic nevidím,však jsem ještě toho tolik nevypil

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Další věcí je, že to T se v okýnku objeví při každé otočce, ale ventily se nastavují jen při každé druhé. Jednou z toho jsou ventily v práci (tehdy se nastavují) a jednou ve střihu (tam ani vůle není a pokud ji tam uděláš, tak to pak v té správné pozici mlátí jak hajzl) - ale předpokládám, že todle všichni víte, takže spíš jen pro pořádek.
Za poslední si dovolím zmínit jistou pozornost, kterou je třeba věnovat dekompresorům (toto asi neplatí u automatického na vačce, který má SE - s tím nemám osobní zkušenost) - ale ty dva dekompresory co má DR600 a první DR 650, když je máš špatně seřízené, tak naměříš správnou vůli na měrce, ale je to tím, že vahadlo není až v horní pozici, nýbrž je bržděno špatně nastaveným dorazem o ten dekompresor. Když se to pak za jízdy pohne, je tam ta vůle velká. Prostě základ je první dobře nastavit deko a pak si hrát s ventilama. Nevím zda jsem to dobře vysvětlil, ale snad to nějak poberete.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1
Heki napsal: Nejsou ty dvě rysky náhodou T a F ? (Některé bajky to tak mají a podlě mě to značí Timing a Fire, ale to je jen můj odhad. T = horní úvrať, F = místo, kdy pálí svíce - tedy předstih.), což může udělat ten rozdíl ve vůli.
Další věcí je, že to T se v okýnku objeví při každé otočce, ale ventily se nastavují jen při každé druhé. Jednou z toho jsou ventily v práci (tehdy se nastavují) a jednou ve střihu (tam ani vůle není a pokud ji tam uděláš, tak to pak v té správné pozici mlátí jak hajzl) - ale předpokládám, že todle všichni víte, takže spíš jen pro pořádek.
Tak princip čtyřdobého motoru je mi znám,ale opravdu při jedné otočce se objevilo T dvakrát (byl jsem střízlivý)
F tam žádné nebylo,ale i kdyby,tak je to jen pár stupínků před horní úvratí a to by ve vysledku nedalo vůli asi 5mm,kterou jsem po prvním seřízení naměřil.
Ale hlavně že to je už ok,sice až na potřetí
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Dušan napsal: To je ponekolikáty co se tu zminujou dva dekompresory, tak se musim proste zeptat...ja vim o tom nastavení lanka dekompresoru co vede k vyfukovýmu vahadlu..kde by mel bejt ten druhej? (r.v. 90)
Místní Admin má ten druhý dekompresor doma v trezoru, hned vedle velkého kulatého.
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 976
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43
madman650 napsal: Tak se musím podělit o zážitek se štelováním ventilů u SE.Shodil jsem víčka ventilů,odšrouboval ten šroubek vlevo nahoře na karteru,kde se čučí na tu rysku,vyhodil jednu svíčku.Jinak musím točit zadním kolem přes kvalt,protože to víčko na boku karteru je z hliníku a imbus mám stržený,takže to nepovolím a tím pádem nemůžu točit ráčnou
Taky to ti šikmoocí mohli vymyslet lépe a ne udělat imbus v hliníku
Nael jsem si tu rysku T (TOP),při točení kolem je to pakárna,téměř vždy ta ryska běží rychle a uteče mi v okénku
Tak jsem to řešil brnkáním po startéru a jak se ryska objevila,tak to doladil točením kolem.
A teď k tomu hlavnímu.Sešteloval jsem ventily,jak mají být,vše složím a nastartuju.Klepání jak prase,říkám si,tam musí být vůle jak prase.Rozhodím,změřím,vůle velká,kde se vzala?Udělám vše znova,nastartuju a vše se opakuje.Jsem myslel,že mi jebne.Tak jsem vzal pomocnou sílu,ať mi hlídá rysku a točil jsem lehonce zadním kolem,abych tím rotorem,kde je ta ryska otočil o 360 stupňů.No a na obvodu rotoru jsou dvě rysky Top![]()
![]()
Tak jsem šteloval na tu správnou rysku a pohoda.Ale stále nad tím dumám,proč jsou ty rysky dvě
Tak jsem si důlčíkem označil to správné T.
Jestli to byl poslední rotor na jejich páteční šichtě a byli myšlenkama někde jinde
kura to si snad delas kozy, to jsem se učil ve fyzice na základce,
na jednu otáčku klikovky ti seřídím ventily , třeba na šestiválci ,,maximálne na dvě , pro kontrolu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1
pazhaut napsal:
madman650 napsal: Tak se musím podělit o zážitek se štelováním ventilů u SE.Shodil jsem víčka ventilů,odšrouboval ten šroubek vlevo nahoře na karteru,kde se čučí na tu rysku,vyhodil jednu svíčku.Jinak musím točit zadním kolem přes kvalt,protože to víčko na boku karteru je z hliníku a imbus mám stržený,takže to nepovolím a tím pádem nemůžu točit ráčnou
Taky to ti šikmoocí mohli vymyslet lépe a ne udělat imbus v hliníku
Nael jsem si tu rysku T (TOP),při točení kolem je to pakárna,téměř vždy ta ryska běží rychle a uteče mi v okénku
Tak jsem to řešil brnkáním po startéru a jak se ryska objevila,tak to doladil točením kolem.
A teď k tomu hlavnímu.Sešteloval jsem ventily,jak mají být,vše složím a nastartuju.Klepání jak prase,říkám si,tam musí být vůle jak prase.Rozhodím,změřím,vůle velká,kde se vzala?Udělám vše znova,nastartuju a vše se opakuje.Jsem myslel,že mi jebne.Tak jsem vzal pomocnou sílu,ať mi hlídá rysku a točil jsem lehonce zadním kolem,abych tím rotorem,kde je ta ryska otočil o 360 stupňů.No a na obvodu rotoru jsou dvě rysky Top![]()
![]()
Tak jsem šteloval na tu správnou rysku a pohoda.Ale stále nad tím dumám,proč jsou ty rysky dvě
Tak jsem si důlčíkem označil to správné T.
Jestli to byl poslední rotor na jejich páteční šichtě a byli myšlenkama někde jinde
kura to si snad delas kozy, to jsem se učil ve fyzice na základce,
na jednu otáčku klikovky ti seřídím ventily , třeba na šestiválci ,,maximálne na dvě , pro kontrolu
to je sice hezké,ale nějak mi uniká,cos mi chtěl tímto říci

já umím seřídit taky ventily na šestiválci,když znáš pořadí zapalování jednotlivých válců-co jsem dělával čtyřvál ,tak bylo 1-3-4-2 a šestivál 1-5-3-6-2-4,asi tak no

když to děláš na jednoválu,tak potřebuju znát horní uvrať a pokud nechci něco cpát do válce a hledat ji,nebo zkoušet přes jiskru na svíčce,tak nejjednodušší je asi ta ryska na rotoru

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 976
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43
ale zkráceně,,,, HU nepotřebuješ, stačí jeden (jedny) ventil otevreny a druhý seřizuješ. nic víc nic míň
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 976
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 976
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1
však jsem to psal népazhaut napsal: to jsou jen prdelky ,
ale zkráceně,,,, HU nepotřebuješ, stačí jeden (jedny) ventil otevreny a druhý seřizuješ. nic víc nic míň

a hele,já nejsem žádný servisák,co to dělá denně,takže se s tím trošku drbu,každý dělá co umí.Když ti půjčím pilu a řeknu zhoď toho tří kubíkovýho smrka mezi dvě chaty,tak ti to taky asi zabere nějakou chvíli(pokud se teda trefíš)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1
neni problema,můžem se domluvit podle počasípazhaut napsal: v každem případě to mužem příští víkend probrat,, když mě někde kolem brusneho lehce protáhneš.
![]()
![]()

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 976
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43
kura, tak to uz jsem mrtvy a to jen čtu co bych měl udělat,
jinak jsem pro dame si vedet a myslim si že by jse nekteri pridali

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-


Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.