Download menu

Svíèky BRISK

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8788 od MIG
Svíèky BRISK vytvořil uživatel MIG
Jezdíte někdo na svíčky Brisk?
Potøebuji koupit nové svíčky, ale po mé zkušenosti s NGK, které jsem koupil na mou døívější moto, kdy nebylo možno nastartovat pod okolní teplotu +10st.C :angry: se mi do nich moc nechce.Ještě je alternativa DENSO a nebo právě Brisk.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8793 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Svíèky BRISK
Já mám NGK. Možná by tě zajímalo tohle u BIGaøù .

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8794 od MIG
Odpověděl MIG pro téma Svíèky BRISK
Hele Pivčo, děláš taky něco jiného, než døepíš na fóru?:lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8795 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Svíèky BRISK
Já teď marodim :S

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8799 od honz
Odpověděl honz pro téma Svíèky BRISK
Měl jsem svíčky NGK a neměl jsem s nimi žádné problémy. Teď mám ne SEčku svíčky SPLITFIRE s "V" elektrodou pro lepší zapálení směsi.

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Petr650
  • Avatar uživatele Petr650
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • endurista
Více
15 roků 10 měsíců zpět #10353 od Petr650
Odpověděl Petr650 pro téma Svíèky BRISK
Zdravim zajimalo by me jake mate zkusenosti se svickami, ceka me vymena a rozmyslim se mezi NGK a DENSO. Jake jsou lepsi do DEERky?Motorka me vynechava ve vysokej otackach benzin tam jde to jsem dnes zkousel, na svickach mam najeto 9000km tak je zkusim vymenit jestli to pomuze. Ted tam mam denso. Mohlo by to mit i nejake spojitosti s karburatorem? Kdyz jezdim do kila tak je to bezproblemu. dekuji za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10355 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Svíèky BRISK
Co se týče zkušeností se svíčkama, to by se chtělo zeptat nějaké jeptišky.

Já v tom žádnou vědu nehledám, měl jsem, mám a budu mít NGK s obvyklou konstrukcí. Až mi někdo nějak doloží rozdíl, mezi svíčkou za stovku a za pětikilo, tak bych o tom možná začal teprve pøemýšlet, asi tak ;)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
15 roků 10 měsíců zpět #10364 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Svíèky BRISK
Myslím že Denso sou pùvodně použité svíčky do DR,já jezdím na ty základní od NGK a nemám s nimi problém.Najeto na ně nějakejch 10 tis. km

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
12 roků 1 týden zpět #18212 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma Svíèky BRISK
čest chlapi. chci se zeptat jesli má někdo zkušenosti s iridiovýma svíčkama. Jestli má cenu do toho vrážet peníze. Prý to má zlepšít starty a jelikož mám jenom nakopávačku a tak bych to i uvítal. A dotaz na beterku. potřebuju novou a tady se píše 12V3Ah. Na servru kde nakupuju věci mají k mojemu modelu 12V5Ah tak nevím jestli by to byl problém. díky moc za odpovědi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 1 týden zpět #18213 od Heki
Odpověděl Heki pro téma Svíèky BRISK
Iridiové svíčky jsou škoda peněz. Má to význam u motorů, kde se ty svíčky blbě mění a proto potřebuješ nějaké s dlouhou výdrží (ale to je případ třeba Porsche Boxster). Na DR jsou svíčky dobře přístupné a standartní NGK plně dostačují. Jezdím an ně a chytá mi to na poprvé studené i teplé.

Baterka 12V 3Ah snad ani není - aspoň jsem ji neviděl. Do starých DR bez startéru se dává 12V 5Ah. Ale nabízí se otázka, proč to řešit. Ikdyž je ta baterka po smrti, bude všechno fungovat - možná klakson nebude moc troubit. Jakmile nemáš startér, je celkem fuk v jakém stavu ta baterka je.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
12 roků 6 dní zpět #18214 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma Svíèky BRISK
Heki tak jsem to zkusil jak si říkal a nato, že stála skoro 2 roky tak chytla skoro hned. nachal jsem jí běžet na sytič a otáčky pomalu vylezly po zahřátí něco málo přes 2 tisíce pak jsem ho stahnul a spadly někde na 1500. Ale po přídání plynu jako by se dusila a kolísají otáčky. nemáš nějakou radu co stím??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12 roků 6 dní zpět - 12 roků 6 dní zpět #18215 od Heki
Odpověděl Heki pro téma Svíèky BRISK
Po přidání na volnoběh nebo za jízdy? Je podstatné jak to jede.

Ty svíčky jsou nové nebo staré?
Jak vypadá vzduchový filtr?
Benzin je nový nebo dva roky starý?
Není ucpaný kohout, palivový filtr nebo něco v karbci?
Ventily jsou nastavené dobře?
Nesaje to někde falšený vzduch (u příruby... ?)

Pokud to všechno je v pohodě a stejně se to dusí, chce to něco udělat s karbcem. Začal bych tím, že se to komplet vyčistí a nastaví se základní hodnoty. Pokud to pak nebude dobré, tak už s tím musíš laborovat.

Ten spodní šroubek ladí bohatost v nejnižších otáčkách. Má to i vliv na to, jak se to sbírá po přidání plynu. Na normální jízdu má největší vliv jehla a v plném zatížení jde nejvíc o velikost hlavní trysky. S velikostí trysek nemá moc smysl laborovat pokud máš sériový motor (tzn. nemáš tam kovaný píst, otevřený filtr nebo otevřený výfuk).

Děj víc informací a zkusíme nějak poradit pokud budu takhle na dálku vědět.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Poslední změna: 12 roků 6 dní zpět uživatelem Heki.
Poděkovali: Piwča, Andrej

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
12 roků 6 dní zpět #18217 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma Svíèky BRISK
jenom na volnoběh. nemužu se stím rozjet bo nemůžu přidat dost otáček. ale svíčky jsem staré, benzín taky, filtr K&N skoro nový, a předtím to jelo uplně v pohodě, tak by to snad nemělo nikde přisávat. zkusím vymontovat karbec vyfoukat kompresorem a jak mi dojdou nové svíčky tak vyzkouším.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
12 roků 4 dní zpět #18220 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma Svíèky BRISK
Tak karbec jsem vyčistil a to by jste nevěřili co se všechno usadí za 2 roky v plovákové komoře:) prostě humus. Tak problém vyřešen, ale preventivně vyměním i svíčky. Heki díky moc za rady ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.408 sekund
Powered by Kunena fórum