Download menu
-
Fórum
-
Technika
-
Elektrika
-
Akumulátory
Akumulátory
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14458
od Sovahu
Po pátrání ve fóru (abych nedostal vynadáno) bych rád začal diskusi na téma akumulátory (baterky). Na úvod dotaz ohledně mojí krásky DR650RE (SP45B) někde mezi lety 1993-1995. Jak sakra zjistím co tam dát za AKU, když na model RE snad neexistuje manuál. Jde mně jen o údaj startovacího proudu, páč nechci startér usmažit. Byla tam AKU od noname výrobce, kterého google nezná a baterek YTX14-BS se dělá více proudových variant cca mezi 100-200A. Tož kdo máte, víte, nebo si myslíte, prosím poraďte :o)
Dále můžeme pokračovat na téma výrobce. VARTA, BÄNNER, YUASA, FOR RIDE, atd. Co, kdo a proč...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 164
-
Karma: 5
-
Obdržená poděkování 2
-
-
14 roků 7 měsíců zpět - 14 roků 7 měsíců zpět #14459
od Quincy
hele baterky se rozdělujou podle napětí (12V) a kapicity (já mám RSE, 14Ah), typu olověná / gelová, startér si vezme proudu kolik potřebuje
edit:ještě ty proudy, nevím co to znamená, ale kdyby ti tam teklo 200A tak bys tam měl 2,5kW "startér"
Poslední změna: 14 roků 7 měsíců zpět uživatelem Quincy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14460
od Sovahu
Startovacím proudem jsem myslel, že když prohlížíš nabídku na webu tak u každý AKU je uvedeno: Napětí 12V, Kapacita 9, 12, 14,...Ah, a Proud 70, 100, 150, 200...A Btw: schválně se kouknu na výkon startéru, páč mě vůbec nenapadlo, že to můžu dopočítat
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 976
-
Karma: 20
-
Obdržená poděkování 43
-
-
-
-
14 roků 7 měsíců zpět - 14 roků 7 měsíců zpět #14461
od pazhaut
kukni
tady
na stahnout a jsi doma mela by to byti 51214 pokud tam nemáš starter z TATRY
Poslední změna: 14 roků 7 měsíců zpět uživatelem pazhaut.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14462
od Sovahu
Hle jak je to snadné, když víš kde hledat... Děkuji a jde se objednávat
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 731
-
Karma: 17
-
Obdržená poděkování 40
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14468
od backmen
Sakra ten sem vletěl jak vichr z hor a už je spokojenej!!!Sova Pálená
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 10
-
Obdržená poděkování 0
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14479
od Fox
Jen doplním, že pokud je tam origo kyselinová baterka, tak pro gelovku to není moc dobrý, mohlo by jí to přebíjet a jak začne gelovka vařit jde pomalu do kytek...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Andrej
-
-
Offline
-
Dobrý diskutér
-
-
Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Méně
Více
-
Příspěvky: 169
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14480
od Andrej
Já tam mám gelovou YUASA. Mám sice RS takže bez startéru tak startuje kdykoli. Ale musím říct, že po zimě(samozdřejmě že jsem jí zapoměl vyndat i odpojit) byla uplně OK sož jsem se divil.Takže výdrž OK. Ale gelovka byla větší takže tam vlezla uplně natěsno:( Co se týče zančky jde podle mě hlavně o udržbu. Jak jsem měl starou baterku tak byla uplně kaput, ale moto jsem nastartoval, ale za jízdy mi blbly blinkry(místo blikani svitili a tak různě)a otáčkoměr byl uplně mimo, ale tak po hodině jízdy bylo vše ok. Nevím jestli to bylo baterkou nebo bylo něco špatně. Těd už je vše ok, ale nevím čím to mohlo byt, elektrice nerozumím ani trochu
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 206
-
Karma: 2
-
Obdržená poděkování 7
-
-
14 roků 7 měsíců zpět #14484
od Drack
Tož toto se mi stává zcela běžně a je to tím, že jezdím s totálně vybitou baterkou

, zasloužilou členkou mého mota. Nemám takovou zbytečnou zátěž, jako je startér (nebo otáčkoměr), takže to kopu bez problémů.

Ale to světlo mi tak 10 min bliká, když brzdím, svítí plným, pak zas blikne a posléze svítí naplno (to už se zbrchá ai baterka)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Andrej
-
-
Offline
-
Dobrý diskutér
-
-
Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Méně
Více
-
Příspěvky: 169
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
14 roků 7 měsíců zpět - 14 roků 7 měsíců zpět #14485
od Andrej
ok: tak vidím že to nemusím vůbec řešit

někdy je to výhoda bez toho startéru
Poslední změna: 14 roků 7 měsíců zpět uživatelem Andrej.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 164
-
Karma: 5
-
Obdržená poděkování 2
-
-
13 roků 10 měsíců zpět #15956
od Quincy
tak už mi definitivně odešla baterku, zrovna před narvaným kauflandem a v 30C vedru, holt sem ju roztlačil (pak že to nejde :-D ) a jal se shánět baterku, týpek v mototechně mi řek, že do RSE patří 14Ah gelovka, máte tam taky gelovku?
přemejšlím jestli jsem tuhle starou neoddělal nabíječkou, nabíjel jsem ji normální nabíječkou ale max 1A což mi kámoš eletřikář řikal, že by gelovovce nemělo vadit..
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Piwča
-
-
Offline
-
Diskutér spamista :-)
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 2490
-
Karma: 29
-
Obdržená poděkování 21
-
-
13 roků 10 měsíců zpět #15958
od Piwča
kam šla, kanálie jedna? ... si jí asi musel asi pěkně nasrat

jak dobíjet, je na gelovkách většinou i přímo napsaný a tady je o tom taky někde pár řádků
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technika
-
Elektrika
-
Akumulátory
Vygenerováno za 3.373 sekund