Download menu

Karburátor MIKUNI BST40SS

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8698 od MIG
Karburátor MIKUNI BST40SS vytvořil uživatel MIG
Tak jsem ze servisního manuálu vyčetl rozdíly mezi karburátory pro jednotlivé země.Mně osobně zajímal typ E-18 pro Švýcarsko.
Takže.
1.Spínač polohy škrtící klapky- to evropské nemají.
Je to kvùli emisím? asi
2.Hlavní tryska(MAIN JET) je oproti 140 jen 137,5
3.Jehla trysky(JET NEEDLE) je typ 6H21-4th oproti 6F19-3rd
4.Nad øídícím šroubem je jakási čepička s otvorem.
A teď otázka.:unsure:
Asi je toto vše kvùli nižším emisím a s tím souvisí i zmenšení výkonu.Já mám v TP 25,7kW, ale nevím, zda je to ještě pøiškrceno nějak jinak.Někdo psal že jsou úpravy na šoupátku.Pokud by mělo za následek výše popsané úbytek 1-2 kW,tak dobrý, ale pokud toto vše ubere 7kW, tak je to dost a uvažoval bych o záměně dílù.
Neznáte někoho, kdo se tímto problémem už zabýval?
Verze karburátoru u nás by měla být E02.Já mám E18.
:S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět - 16 roků 3 měsíců zpět #8705 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Je to tady ve více tématech, ale tak nějak nemastně neslaně, napø. tady .

Prošel jsem manuál, katalogy na partsdepot , to co mám v garáži nebo viděl u jiných, je v tom trošičku bordel :woohoo:

k bodùm:

1/ spínač nemají E-03,18,24,28,33 (UK,Switzerland,Australia,Canada,USA) teda jestli jsem to dobøe pøeložil, takže je to skoro obráceně než píšeš

k čemu je, ví jen japonec, údajně je to regulace na pøedstih, pak nechápu, proč by to nějaké verze neměly ...

výstup z toho spínače (pøi plném plynu) jde do CDI, kde asi zaniká, stejně jako když ten spínač odpojíš, když si to vyzkoušíš a poznáš rozdíl, dej vědět ;)

2/ to je naprosto zanedbatelnej rozdíl, oproti 8 kW,

3/ bylo by zajímavé, porovnat je mezi sebou, jak to udělat netuším

stejně to asi souvisí s tím šoupátkem, že nejde úplně nahoru a tudíž ta jehla taky ne, proto je jiná

4/ asi aby se tam nikdo nešoural, švýcaøi jsou na ten volnoběh nějaký moc citliví podle manuálu :woohoo:

A jinak si myslím, že prostě japonec udělal motor, kterej měl něco vydržet, pak se kvùli emisim dostal někam na 33 kW, teprve poté kvùli marketingu, pojistkám a øidičákùm to rùzně pøiškrcoval, kvùli emisím ne.

Pošli dotaz dealerovi Suzuki, a je v tom konečně jasno ;)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 16 roků 3 měsíců zpět uživatelem Piwča.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8706 od MIG
Odpověděl MIG pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Jojo , v bodě 1 máš pravdu, je tam psáno kromě.Ta angličtina.
Až bude tepleji, musím se mrknout pod sukni tomu karbecu.Do suzuki napíšu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8711 od MIG
Odpověděl MIG pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Tak jsem psal do suzuki v čes. Buděj.Hned mi volali (to jsem fakt nečekal), že pokud není odškrcená, čemuž prý moc nevěøí, že to bude šoupětem, tak na něj mrknu.Jinak, že mi to hodí na brzdu a uvidí se.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #8712 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Jestli plánuješ nějaké další úpravy, jiný výfuk a pod., tak je finančně asi lepší, ty úpravy nějak pospojovat.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8758 od MIG
Odpověděl MIG pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Tak jsem se dnes podíval do karbecu, jak jsem na tom s tím šoupětem a zjistil jsem , že na spodní části, kde je otvor pro jehlu a vedle je otvor pro vzduch na otevøení šoupěte je jenom jedna.Podle návodu na rozebrání karburátoru, který jsem si stáhl z offroad fora jsou ty dírky dvě.Tam je ještě popis na jejich zvětšení pro lepší reakci šoupěte.Mají tam být tedy dvě?A nevíte originální rozměr?:unsure:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8759 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Originál rozměr, leda že by to někdo, kdo má 33 kw, rozhodil a změøil...

To není jedinej rozdíl, co jsi našel, dole ti jedna díra chybí, a z boku toho šoupátka máš asi jednu navíc ne:unsure: Tu mám zaslepenou, ostatní vopičárny jsem popsal tady :woohoo:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8760 od MIG
Odpověděl MIG pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Na boku žádnou díru nemám. ale jak už jsem popisoval výše, mám verzi ze švýcar. Už to někdo pøedělával, jelikož je demontovaný ten bazmek, který měl něco společného se vzduchem a je vyměněná jehla, protože v manuálu měli švýcaøi jinou a já už mám tu pro Evropu.
No, co jsem vyčetl, tak by ty díry měli být 2,5mm.Tak ji tam asi udělám.Snad to nějak nerozhodím.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8761 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Trochu mi uniká, proč jsi si koupil motku s 25 kW, což jsi věděl dopøedu ...

Co se mě týče, bylo mi øečeno, že to má 25 kW jen v papírech, jinak je to racing, já tu motorku chtěl, tak jsem do toho šel.

Racing to bylo tak, že tam někdo zaslepil tu boční díru v šoupátku, dal hlavní trysku bez označení (měrkama 150 až 155 jesli si pamatuju), koncovku výfuku X3 a nějakej vofrbanej vzduchovej filtr, jak sedačka ve spraanskym vlaku po pøíjezdu do Ostravy :angry: Další nastavení karbce úplně špatně, studená nechtěla chytit, po zahøátí se z volnoběhu stal běh. V podstatě to jelo jen na plnej plyn, z výfuku rány jak z kulovnice. Proto sem se v tom pak hrabal kupoval ty zkurveně drahý doplòky, páč se na tom fakt nedalo jezdit.

Není nad to, mít to v originál stavu, nebo dělat úpravy pod dohledem, v servisu nebo vlastním, ale aby člověk věděl, co se tam všechno měnilo pod.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8762 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Jestli jí na tom boku nemáš, ani zaslepenou, tak je těch druhù šoupátek asi habakuk.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8763 od MIG
Odpověděl MIG pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
No, ono je to prý odškrceno, jen se chci ujistit, ale co se tohoto týče, tak tu o tom nikdo moc neví.Ono se toho v tom karbecu zas tak měnit nedá.Hlavní tryska,jehla,tryska jehly a max. nějaké díry v šoupátku.
Doufal jsem, že tu na fóru bude nějaký fundovaný servisman, který v tom má jasno.
Nechám to hodit na brzdu a pak mùžu začit ladit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8764 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Bohužel není no, ze začátku tady skoro nebyl ani nikdo s SE.

Nejlepší bude žačít, tak jak píšeš ;)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 2 měsíců zpět #8770 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Myslím,že když má motorka 25 místo 33 kw,tak to musí být znát.Cháronovo SE je v základu na jedničku jde po zadním za plynem a na dvojku se spojkou,roztáhnul jsem motorku asi na 150 km/h,tak co tu furt øešíte a melete o brzdě :unsure:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 2 měsíců zpět #8771 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Sory,nechal jsem se unést,tak si to tak neberte :blush:
To neplatí pro MIGa :laugh:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #8772 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Teď si to narovnal :woohoo:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 2 měsíců zpět #8783 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Karburátor MIKUNI BST40SS
Jsem rád že už v tom je jasno,bo tak to má by,jen tak je to správné :P :lol:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.413 sekund
Powered by Kunena fórum