Download menu

kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´

  • jefoDR600
  • Avatar uživatele jefoDR600 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
16 roků 7 měsíců zpět #7102 od jefoDR600
kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´ vytvořil uživatel jefoDR600
Zdárek B) kolik atm by mela mít Suza DR600? ta moje je buďto tak vylítna nebo nevím.. :( naměøil sem jen 2,5 atm což je asi málo..
jo a nevíte kde se dají pøípadně objednat nejlépe on-line pístní kroužky na DR600 ? všude mají jen pístní sady.. ale to ja nechci..(píst mam novej) :angry:
Moc díky..;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 7 měsíců zpět #7103 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
Myslím že by měla mít cca 9:1,zkus ještě jinej měøák,nebo to ještě pøeměøit než to začneš kuchat :silly:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7104 od Rimmerak
Odpověděl Rimmerak pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
Kouknul jsem tak po netu a našel jsem taky 9:1. Takže 2,5 atm je fakt nějak málo. Ale mohlo by to být i špatně nastavenýma ventilama ne? Že se nezavírají úplně nebo mùže být vytlučený sedlo. Aby klesnula komprese na 2,5:1 díky kroužkùm se mi nechce věøit.
Zkus jinej měøák, jak radí Kuba.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7105 od Heki
Když to øešíš, tak pøedpokládám, že to nejede co?

Mohlo by to být samozøejmě těma ventilama - to ještě poøeš.

Jinak k těm kroužkùm - origo seženeš u každého autorizovaného dealera Suzuki na objednávku nebo objednej pøímo z www.partsdepot.cz (v katalogu sice DR600 nemají, ale když jim písneš maila, tak to není problém - mají dobré ceny a jsou spolehliví). JENŽE - já měl podobný problém a zjistil jsem, že origo kroužky se už dají sehnat pouze na origo píst (origo rozměr - nultý výbrus) Já měl v DRku první výbrus a na ten už kroužky neseženeš (ani na druhý). Øešil jsem to pøes několik dovocù a kroužky na výbrusové písty nejsou v žádném Evropském skladu, už se nedělají a ani nejdou objednat z japonska. Zùstal mi teda první výbrusový píst bez kroužkù - vyøešil jsem to až tím, že jsem udělal druhý výbrus a koupil pístní sadu od Wiseca.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • jefoDR600
  • Avatar uživatele jefoDR600 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
16 roků 7 měsíců zpět #7107 od jefoDR600
Odpověděl jefoDR600 pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
no tak nakonec sem to rozkuchal a vypadl mi rozlamanej druhej kroužek,ta část pístu co je mezi kroužkama je taky v háji(taky se mi vysipala) a mazací kroužek je taky nejakej divnej..takže nová pístní sada..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 7 měsíců zpět #7108 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
No to ti nezávidím.To pak vysvětluje tu skromnou kompresi.Co plánuješ dál?slyšel jsem že kované písty Wiseco jsou dost dobrý a že pøidávaj na výkonu www.oulehla.cz/

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • madman650
  • Avatar uživatele madman650
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
16 roků 7 měsíců zpět #7110 od madman650
Odpověděl madman650 pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
Jak to tady čtu,tak 9:1 je kompresní poměr a ten nic nevypovídá o skutečném tlaku v atmosférách!Je to poměr obsahu spalovacího prostoru když je píst v dolní úvrati a následně v horní úvrati.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7111 od Heki
Já tam teda Wiseco mám. Jestli to jede líp než se sériovým pístem to ale nevím, protože nemám možnost srovnání.

Jinak pokud chcete tak sem nahodím fotku, kde je vedle sebe seriový a wiseco píst. Rozdíl je patrný už pohledem. Wiseco je lehčí a uplně jinak stavěný.

No a co se týče toho zvedání výkonu - tak wiseco vyrábí i písty s větším vrtáním. Nevím z hlavy na kolik se dá DR 600 pøevrtat, ale určitě tak na 630 určitě. Možná i víc. Každopádně se pak pøipravíš o možnost udělat další výbrus, až se čas naplní. Krom toho pak klika, spojka a pøevodovka dostává víc zabrat = vydrží míñ km. Ten tuning má dycky svoje stinné stránky.

Jako øešení bych viděl výbrus - první co je na øadě a dát tam Wiseco (tak jak jsem to udělal já).

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 7 měsíců zpět #7112 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
Heki-a na kolik tě to pøišlo :unsure:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7113 od Heki
Ceny tam máte v ceníku - firma od pana Oulehly. Pístní sada vyšla cca na 4500,- (píst, čep, pojistky, kroužky) + cca 500,- za výbrus (to dělal oulehla). Takže zhruba těch pět tisíc - za pøedpokladu že si to umíš pak všechno namontovat sám.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7114 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
madman650 napsal:

Jak to tady čtu,tak 9:1 je kompresní poměr a ten nic nevypovídá o skutečném tlaku v atmosférách!Je to poměr obsahu spalovacího prostoru když je píst v dolní úvrati a následně v horní úvrati.


radši to neøeš, nebo budeš za pivču :woohoo:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7118 od Paja
Taky pozor! Když dáváš nový výbrus, měl by jsi dát i novou ojnici atd. Není to jen výbrus a tudíž ne jenom 5000kč!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7119 od Rimmerak
Odpověděl Rimmerak pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
No ale pokud není motor pøeplòovaný kompresorem jako že není, tak by to mělo odpovídat i tlaku v atm. Pøi naplnění spalovacího prostoru je tlak atmosférický - 1atm a po devítinásobném stlačení je tlak 9× vyšší ne?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PajaDR650
  • Avatar uživatele PajaDR650
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
16 roků 7 měsíců zpět #7125 od PajaDR650
Odpověděl PajaDR650 pro téma kompresný tlak motoru atd..Suzuki DR 600 89´
No já vím že jsem si nechal měøit tlak ve válci asi pøes 3 roky a tehdy naměøili 9,7 (čeho nevím) ale servisák mi øíkal, že je to v pohodě. Měl tam v dílně jedno Virago 535 a silnici Kawu a prej ty na tom byly o dost hùø...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7128 od Heki
Paja: Já u toho dělal komplet GO motoru, takže jsem za díly dal o dost víc, ale on se ptal na výbrus. Taky si myslím, že je ideální, udělat to rovnou komplet - tedy když výbrus tak rovnou i kliku a ložiska (pøinejmenším), ale zas pokud je klika ok, tak to ten výbrus vydrží (toto neplatí pokud tam chceš rvát big bore píst - pak i klika, která je ještě dobrá, pùjde brzo srát)

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7132 od Paja
Heki: výbrus to vydrží,ale ta klika by nemusela a rozdělávát to znovu???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7139 od Heki
Paja: Myslel jsem, že ta klika vydrží ten výbrus - jako že ty uděláš výbrus a klika se nerozsype. Samozøejmě za pøedpokladu, že už není pøed smrtí. Já osobně preferuju metodu - udělat to všechno najednou a poøádně. Sice to je solidní částka, co do toho investuješ, ale zas máš pak dlouho pokoj.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět - 16 roků 7 měsíců zpět #7141 od Paja
Heki: naprosto s tebou souhlasím, já to taky dělal všechno.
Poslední změna: 16 roků 7 měsíců zpět uživatelem Paja.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.324 sekund
Powered by Kunena fórum