Download menu
Problém!?
- Míra
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 46
- Obdržená poděkování 0
Ještě než se rozepíšu o svém "problému",chtěl bych všem popøát šastnou cestu na sraz a více oktanù než promile.Chystal jsem se také,protože to nemám z Jižních čech daleko a navíc jsem se chtěl na společné cestě domluvit s Pigim,i když se neznáme.Bohužel mají rodinné záležitosti pøednost!
A teď k problému.Poslední dobou se mi na mém DR650R 91 stává,že po studeném a pohodovém startu a jemném zahøátí na volnoběh motka jede na poloviční výkon,pøi ubrání støílí do výfuku a výfuk. potrubí v délce cca 20 cm za hlavou jde do červena.Někdy to během jízdy pøestane a potom to jede jako sviòa,ale někdy ne.Tento problém se poslední dobou stává i na teplém motu,a to když někde zastavím,nechám ji cca hodinu stát a po pohodovém teplém startu na poprvé a normálním volnoběhu to udělá zase.Myslel jsem,že se v plovákové komoøe pøilepuje ventil,který pouští benzín do karbce,ten jsem vyměnil za nový,hladina je také OK a nic.Většinou pomohlo,když jsem vypustil z plov. komory benzín,znova ho napustil a jelo to.Ale poslední dobou to již nepomáhá.Netuším,z čím by to mohlo souviset.
Držím se teorie,že støílení do výfuku a žhavící koleno výfuku je známka chudé směsi,ale nic už mi nenapadá.
Obrátil jsem se na fórumjestli někoho něco nenapadne,než to dám za dlouhé peníze do servisu.
Díky všem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- admin
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 677
- Karma: 21
- Obdržená poděkování 11
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Míra
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 46
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Míra
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 46
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Míra
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 46
- Obdržená poděkování 0
Tak všechno zpět.Dnes jsem si vzal dovolenou a všechno co se týká benzínu na motorce jsem vyčistil,nastavil,zkontroloval,atd,a poøád to samé.
Vrhám se na elektriku a potom pùjde z baráku za odvoz,nebo do kopøiv a pùjdu do fichtla!

Nazdar všichni!
Ještě než se rozepíšu o svém "problému",chtěl bych všem popøát šastnou cestu na sraz a více oktanù než promile.Chystal jsem se také,protože to nemám z Jižních čech daleko a navíc jsem se chtěl na společné cestě domluvit s Pigim,i když se neznáme.Bohužel mají rodinné záležitosti pøednost!
A teď k problému.Poslední dobou se mi na mém DR650R 91 stává,že po studeném a pohodovém startu a jemném zahøátí na volnoběh motka jede na poloviční výkon,pøi ubrání støílí do výfuku a výfuk. potrubí v délce cca 20 cm za hlavou jde do červena.Někdy to během jízdy pøestane a potom to jede jako sviòa,ale někdy ne.Tento problém se poslední dobou stává i na teplém motu,a to když někde zastavím,nechám ji cca hodinu stát a po pohodovém teplém startu na poprvé a normálním volnoběhu to udělá zase.Myslel jsem,že se v plovákové komoøe pøilepuje ventil,který pouští benzín do karbce,ten jsem vyměnil za nový,hladina je také OK a nic.Většinou pomohlo,když jsem vypustil z plov. komory benzín,znova ho napustil a jelo to.Ale poslední dobou to již nepomáhá.Netuším,z čím by to mohlo souviset.
Držím se teorie,že støílení do výfuku a žhavící koleno výfuku je známka chudé směsi,ale nic už mi nenapadá.
Obrátil jsem se na fórumjestli někoho něco nenapadne,než to dám za dlouhé peníze do servisu.
Díky všem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ViTTek
-
- Návštěvník
-

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Míra
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 46
- Obdržená poděkování 0
tak se zdá,že je problém vyøešen!?Objednal jsem od IGNITECHu novou zapalovací jednotku,včera namontoval a dnes na motce vyzkoušel.Že je to jak má být,jsem zjistil hned po nastartování,i když z drobným problémem,který dále popíšu.DRko jde do otáček,ani neprdne do výfuku a motor se kupodivu pøi jízdě výrazně zklidnil i pod 3 000 ot/min.
A teď k tomu avizovanému drobnému problému.
Jedná se o to,a to bylo znát hned po ohøátí a pøidání plynu,že pomalu padají otáčky na úroveò volnoběžných,ale pouze cca mezi 2 500 ot/min a 1 800 ot/min.Ještě to budu muset zkonzultovat z chlapci v IGNITECHu,nebo kdyby jste někdo věděl?
Míra napsal:
Zdar všichni!
Tak všechno zpět.Dnes jsem si vzal dovolenou a všechno co se týká benzínu na motorce jsem vyčistil,nastavil,zkontroloval,atd,a poøád to samé.
Vrhám se na elektriku a potom pùjde z baráku za odvoz,nebo do kopøiv a pùjdu do fichtla!Míra napsal:
Nazdar všichni!
Ještě než se rozepíšu o svém "problému",chtěl bych všem popøát šastnou cestu na sraz a více oktanù než promile.Chystal jsem se také,protože to nemám z Jižních čech daleko a navíc jsem se chtěl na společné cestě domluvit s Pigim,i když se neznáme.Bohužel mají rodinné záležitosti pøednost!
A teď k problému.Poslední dobou se mi na mém DR650R 91 stává,že po studeném a pohodovém startu a jemném zahøátí na volnoběh motka jede na poloviční výkon,pøi ubrání støílí do výfuku a výfuk. potrubí v délce cca 20 cm za hlavou jde do červena.Někdy to během jízdy pøestane a potom to jede jako sviòa,ale někdy ne.Tento problém se poslední dobou stává i na teplém motu,a to když někde zastavím,nechám ji cca hodinu stát a po pohodovém teplém startu na poprvé a normálním volnoběhu to udělá zase.Myslel jsem,že se v plovákové komoøe pøilepuje ventil,který pouští benzín do karbce,ten jsem vyměnil za nový,hladina je také OK a nic.Většinou pomohlo,když jsem vypustil z plov. komory benzín,znova ho napustil a jelo to.Ale poslední dobou to již nepomáhá.Netuším,z čím by to mohlo souviset.
Držím se teorie,že støílení do výfuku a žhavící koleno výfuku je známka chudé směsi,ale nic už mi nenapadá.
Obrátil jsem se na fórumjestli někoho něco nenapadne,než to dám za dlouhé peníze do servisu.
Díky všem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Lugor
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Míra
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 46
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.