Download menu
Zpátky ni krok!!!
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
pøed měsícem ,a ted už ještě pùl, si má Suzanka "dupla", naneštěstí na øetězu a on to nevydržel a pøetrhl se pøímo v rychlospojovacím úseku, kterej se rozletěl na dva "wanted" kousky...
Dneškem počínaje sem zas opucoval sedlo a pùl stovečkou km oštrejchal kopejtka...
no...
avšak vše s jedním broukem v hlavě...
po zaøazení kvaltu se mi pøi uplně vymáčklý spojce Suzanka sama ubírá kupøedu, a to bez pobídnutí...
se spojkou už sem proved možný-nemožný, ale jako by to nemělo žádnej pozitivní vliv...
všechnny součásti spojky až na spojkovej koš sou nové...
jo a ještě když sem ju měl bez øětězu nakopnutou, tak se mi točila hnací høídel i pøi neutralu...?!
spojkou to není...
každou užitečnou radu uvítám...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
když sem s ní poprvé vyjel na pastvu...tak vypínala spojka pøi 4tis/ot/min...a to hned po koupi, po výměně oleje, co tam měl pùvodní majitel...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- admin
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 677
- Karma: 21
- Obdržená poděkování 11
mě se taky točilo kolo na neutrál. To asi vada nebude.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
no jako všichni (skoro všichni)tady 10W40 plnou syntetiku, spojku mam definitivně správně poskládanou, protože to jezdilo bez problémù a ještě jezdí

se spojkovým lankem už sem dělal možný nemožný...
a vždy sem dosáhl jen zvýšení nebo snížení záběru pøi kvaltu s vymáčklou spojkou...
pøi výměně spojky sem si pomáhal tvým webovým popisem takový výměny...
nemùže být něco s pøevodovkou...není už nejnovější...
a co víc...
po tom buchnutí øetězu sem těd zjistil, že se výrazně zhoršilo vyøazování z jedničky...de to hùø ,a stejně tak vyøazování pětky, ale to se zhoršilo jen maličlo, ale pøedtím to bylo pohodový...těd na to musím trošku zatlačit víc...
...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rimmerak
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 65
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- admin
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 677
- Karma: 21
- Obdržená poděkování 11
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Paja
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 358
- Karma: 9
- Obdržená poděkování 5
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
pøítlačný pružiny jsou nový...
...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
hnací høídel se mi bez øetězu na neutrál na volnoběh otácěla směrem dopøedu, ale rukou sem ji byl schopen zastavit a otáčet směrem dozadu...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
jasně, že sem tam nalil olej do dvoutaktni sekačky Oleomak køovinoøez...


plechy i lamely, včetně tý větší, jsou nové a OK...
co mě napadlo, je, že pøesadím tem tisícihran, co je na konci lanka na viku motoru...
a jen co to pude...vyměním spojkovou páčku za novou...ta stara se zdá být už dost stará,vopotøebovaná...
olej sem už vyměnil a změna žádná...
jedna pøece...ted už ne, že se mi jen rozjíždí na kvalt s vymáčklou spojkou a zachovává si konstantní rychlost, ještě to začalo i zrychlovat...


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- admin
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 677
- Karma: 21
- Obdržená poděkování 11
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-


napadlo mě totiž, že jak se mi buchl a zasek ten øetěz pøi zrychlovaní na dvojku na ty køižovatce, tak mi to vlastně okamžitě zastavilo motor,no ale lamely pokračovaly v jízdě, což mohlo znamenat, že si některý(nebo všechny) vysekly drážky pravě v těch vodících mezerách, který jsou určeny pro zuby lamel...
mmch...jak poznám, kterej rok výroby(91-95) je má mašina???
v techničáku je r.v.1997...


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
Jinak Admina moc nepochvaluj,on jen tipoval


Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- JohnyDreger
-
Autor tématu
- Návštěvník
-

jinak diky za odkaz- ja zas nějak pozapoměl na tu historii zde...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.