Download menu
volnobìh
- Riex
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 1783
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 17
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Riex
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Riex
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Lukin
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 1783
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 17
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1
4 tis. otáček se sytičem - ty jo já se u svojí DR dostanu tak s bídou na 2500, pøi studenym motoru ještě míò. Konec táhla sytiče taky rozeber a vyčisti - tøeba zùstává trochu viset, je tam pružina tak ji pøípadně trošku natahni, a to má větší odpor.<br /><br />Editováno: PajaDR650, at: 2008/04/10 13:17
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- VFR
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 145
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Riex
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Riex
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
Elektrikou by mohlo byt ze to nechce cyhtnout ale take i karburatorem,ze micha jiny pomer smesi nez ma,ale to padani otacek...to si myslim ze nejspis elektrika ovlivnovat nemuze...
A proč by nemohla?Zamysly se,Vše je studený a jak se něco zahøeje tak se začne pálit a vynechávat.Další co mně napadá je vypálený těsnění pod válcem,hlavou,špatný kroužky (pístní) nikasil a jiné.Je toho hodně a vùbec ti to nezávidím.Zkus ještě sundat výfuk a natočit to,než se pustíš do dalších akcí
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 1783
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 17
Taky jsem to øešil. Rozdělal jsem karbec a měl jsem prasklej \"o\" kroužek mezi karburátorem a válcem. Elektrikou to asi nebude. Bude to něco okolo karburátoru - lanka, pøisávání vzduchu za kaburátorem (\"o\"kroužek, těsnění pod hlavou), šoupě, sitič...
K tématu volnoběh...sorry<br /><br />Editováno: Vodas, at: 2008/04/29 09:09
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Venca
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- dado19691
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kingconan
-
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 26
- Obdržená poděkování 0
4 Riex
Pøesně ten samý problém mám u své DR600. Už jsem vyčistil kde co, dokonce i výfuk, a poøád žádná náprava. Prostě nakopnu, pár vteøin to jede na volnoběh a potom otáčky vyletí nahoru. Když to stáhnu na volnoběhu, pak to chcínpne a už to nenakopnu. Pøidám jednu otáčku na volnoběhu, lehce nakopnu, ale otáčky zase vyletí nahoru. Už jsem opravdu zoufalý.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21

Riex napsal - ...na karburatoru je plastove vicko ktere utesnuje membranu a na vicku je vyvod z toho fuci vzduch jak motor jede...
Tak ti tam asi něco chybí, proč by z karbce něco jen tak foukalo hm? Mrkni na schémata

To tvoje DR neznám, mám SE, tam jsou prostory pod membránou ovládající soupě a nad ní rùzně propojeny hadičkama, co vedou skoro až ke kyvce a zase zpátky, je tam i hadička, co má na konci malinkej vzduchovej filtr. V čem nemám pravdu, tak zkušenější kolegové doufám opraví

Prostě když vezmeš za plyn, otevøe se vzduchová klapka v sání a zvýší se rychlost proudění vzduchu, to vysaje vzduch nad membránou, která tahá šoupě s jehlou, tím to šoupě vyjede nahoru (to je asi rychlejší než kulka, tím končí činnost, volnoběžného okruhu a šroubku na bohatost směsi. Když ubereš, mělo by se to dít zase obráceně, ale tobě se to neděje. Zkus si to nasucho, jak to chodí, mrkni poøádně na tu membránu proti světlu atp.

Až to budeš mít rozebraný, napiš sem rozměr hlavní a volnoběžné trysky. A ten dorazový (volnoběžný) šoubek, když se mrkneš skrz karbec, tak ta klapka je fakt malinko otevøená, je tak akorát vidět ta dírka, jak tam "ústí" od šroubku na bohatost "volnoběhu".
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Jinak u Rka je na karbecu ten vrchní kryt s otvorem, na který se dá nasadit hadička, ale nevím k čemu pøesně slouží.
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kingconan
-
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 26
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.