Download menu
Suzuki DR600s "zlobí"
- NapraP
-
Autor tématu
- Offline
- Uživatel
-
Méně
Více
- Příspěvky: 3
- Obdržená poděkování 1
9 roků 9 měsíců zpět #20269
od NapraP
Suzuki DR600s "zlobí" vytvořil uživatel NapraP
Ahoj, řeším zajímavý problém. Moto chytá na první šlápnutí teplá i studená. Komprese dobrá, rozvody ok, svíčky ok... každopádně při jízdě funguje ve dvou režimech. Bud korektně reaguje na plyn, drží volnoběh jak má, ale výkon je dost slabý, nebo drží vyšší volnoběh, má hezčí zvuk a jde za plynem jak se na 600cm3 jednobuch patří. Během jízdy se tohle střídá. Při jízdě po rovině bez přidávání plynu si sama přidá/ubere. Když zrovna jede a drží se plnej plyn, tak chvílemi jdou otáčky nahoru v pohodě, chvílemi se jí moc nechce. Zkoušeli jsme jinej karburátor a bylo to stejný. V zapalování je čerstvě novej snímač polohy klik. hřídele, svíčky maj hezkou barvu. Někdy funguje pár km dobře, jindy na tom vůbec nejde jet. Podezírám, že si CDI nekorektně upravuje předstih, ale nemam jak to zjistit. Proto se ptám- byl by někdo ochotny půjčit na vyzkoušení svoje CDI? Tady je CDI s jedním snímačem polohy kliky. (přivezl bych moto autem a klidně nechal auto s klíčkama jako zálohu během projížďky - neptám se, že bych si tak chtěl opatřit nový CDI, jenom nechci zbytečně kupovat na zkoušku CDI) Ideálně Praha a střední Čechy. Nenapadá někoho co jsem přehlídnul a co by to mohlo dělat? Za ani ne 14 dnu odjíždíme do Rumunska a jestli to nedořeším bude to nepříjemný...
Ještě pro doplnění: Příruby na karburátoru těsní, karburátor po ultrazvuku, přetěsněnej, jehlovej ventil novej originál, plovák OK, hladina dle manuálu, svíčky nový, zapalovací kabely ani fajfky neprobíjí. Bohatost volnoběžné směsi nastavená podle barvy svíčky, startu a tak, aby to nepráskalo do komínu při brzdění motorem. Když je motor studenej, tak je to někdy tak dramatický, že při brumlání na ani ne čtvrt plynu se bez přidání zničehonic splaší a jde na zadní. Dělá to i v zatáčkách - občas si ve výjezdu dost dramaticky přidá. Lanka volně, nikde nic nedrhne - mechanicky si to lankem nepřidá. Indukčka proměřená a v limitu. Když při jízdě na zkoušku odpojím jednu z fajfek jede pořád stejně. Když zlobí není znát, že by motor vynechal - jenom se mění zvuk motoru a výkon.
V tomhle stavu ta moto měnila majitele a nejezdí to už několik let. Sehnal jsem jí pro bráchu, protože jsem absolutně netušil, že bych si s něčím takovým neporadil, ale problém je, že brácha už do toho nechce dát ani korunu a jestli DR-ko neuspěje teď v Rumunsku, je mu vyhrožováno eko-likvidací a to by mě dost mrzelo...
Poslední věc co dneska chci vyzkoušet je vyhodit palivovej filtr - možná si neudrží dobrou hladinu, ale tomu moc šancí nedávám, protože při poklidné jízdě téměř bez plynu se zlepšení nekoná, stejně tak, když to teplý chcípnu, chvíli to stojí, tak taky po nastartování není žádná změna - v obou případech by měl benzín stihnout natéct.
Poslední info - je tam podtlakovej karburátor s akcelerační pumpičkou (typ si z hlavy nepamatuju, ale je to ten co tam patří)
Kdyby jste náhodou někdo měl na vyzkoušení/prodej stator zapalování s jedním snímačem a CDI byl bych rád. Klidně stator se spálenými cívkami altíku - jde mi jen o cívku co napájí CDI...
Díky moc za jakoukoliv pomoc, nebo nasměrování
Pavel
Ještě pro doplnění: Příruby na karburátoru těsní, karburátor po ultrazvuku, přetěsněnej, jehlovej ventil novej originál, plovák OK, hladina dle manuálu, svíčky nový, zapalovací kabely ani fajfky neprobíjí. Bohatost volnoběžné směsi nastavená podle barvy svíčky, startu a tak, aby to nepráskalo do komínu při brzdění motorem. Když je motor studenej, tak je to někdy tak dramatický, že při brumlání na ani ne čtvrt plynu se bez přidání zničehonic splaší a jde na zadní. Dělá to i v zatáčkách - občas si ve výjezdu dost dramaticky přidá. Lanka volně, nikde nic nedrhne - mechanicky si to lankem nepřidá. Indukčka proměřená a v limitu. Když při jízdě na zkoušku odpojím jednu z fajfek jede pořád stejně. Když zlobí není znát, že by motor vynechal - jenom se mění zvuk motoru a výkon.
V tomhle stavu ta moto měnila majitele a nejezdí to už několik let. Sehnal jsem jí pro bráchu, protože jsem absolutně netušil, že bych si s něčím takovým neporadil, ale problém je, že brácha už do toho nechce dát ani korunu a jestli DR-ko neuspěje teď v Rumunsku, je mu vyhrožováno eko-likvidací a to by mě dost mrzelo...
Poslední věc co dneska chci vyzkoušet je vyhodit palivovej filtr - možná si neudrží dobrou hladinu, ale tomu moc šancí nedávám, protože při poklidné jízdě téměř bez plynu se zlepšení nekoná, stejně tak, když to teplý chcípnu, chvíli to stojí, tak taky po nastartování není žádná změna - v obou případech by měl benzín stihnout natéct.
Poslední info - je tam podtlakovej karburátor s akcelerační pumpičkou (typ si z hlavy nepamatuju, ale je to ten co tam patří)
Kdyby jste náhodou někdo měl na vyzkoušení/prodej stator zapalování s jedním snímačem a CDI byl bych rád. Klidně stator se spálenými cívkami altíku - jde mi jen o cívku co napájí CDI...
Díky moc za jakoukoliv pomoc, nebo nasměrování
Pavel
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- NapraP
-
Autor tématu
- Offline
- Uživatel
-
Méně
Více
- Příspěvky: 3
- Obdržená poděkování 1
9 roků 9 měsíců zpět #20270
od NapraP
Odpověděl NapraP pro téma Suzuki DR600s "zlobí"
Ještě dotaz - je bez úprav zaměnitelné víko motoru se statorem zapalování z jednosnímače na dvousnímač? Funkční CDI na dvousnímač mám, víko se statorem bych rychle sehnat uměl...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
9 roků 9 měsíců zpět #20271
od Heki
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Odpověděl Heki pro téma Suzuki DR600s "zlobí"
Řekl bych, že ty víka pasujou.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- NapraP
-
Autor tématu
- Offline
- Uživatel
-
Méně
Více
- Příspěvky: 3
- Obdržená poděkování 1
9 roků 9 měsíců zpět #20272
od NapraP
Odpověděl NapraP pro téma Suzuki DR600s "zlobí"
Ahoj Heki, díky moc. Nakonec jsem do toho šel po hlavě a upravil jsem dvou-snímačový CDI co jsem omylem asi před rokem koupil a zjistil, že nepasuje, tak, aby běhalo na zapalku s jedním snímačem a už to vrčí. Bylo to opravdu CDI-čkem.
Poděkovali: Piwča
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
9 roků 9 měsíců zpět #20273
od Heki
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Odpověděl Heki pro téma Suzuki DR600s "zlobí"
Tak vidíš jaký jsi šikovný

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
Méně
Více
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
9 roků 9 měsíců zpět - 9 roků 9 měsíců zpět #20274
od Piwča
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Odpověděl Piwča pro téma Suzuki DR600s "zlobí"
Tak jsem si to poctivě všechno přečetl a smekám nad tvou vůlí a trpělivostí a talentem pro psaní a tak vůbec
Teď už je to snad každýmu jasný, že jsou DRka nevypočitatelný mr.ky, jak štíhlý ženský po třicítce, a jejich majitelé garážový úchyláci. A přesně to, my dokonalí, přece máme nejraději, že


Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 9 roků 9 měsíců zpět uživatelem Piwča.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 3.237 sekund