Download menu
Povolovanie a zatahovanie skrutiek
- D.U.R.O.
-
Autor tématu
- Offline
- Diskutér
-
Méně
Více
- Příspěvky: 61
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 1
15 roků 9 měsíců zpět #10953
od D.U.R.O.
Povolovanie a zatahovanie skrutiek vytvořil uživatel D.U.R.O.
Caute, viete mi niekto poradit, ako najlepsie povolit skrutky bez toho, aby som ich znicil? Neviem povolit na kryte hlavy ocelovu skrutku s imbusom, aby som mohol vymenit vahadlo ventilov a tiez kontrolne okienko na kryte rotoru dynama. Obe su na imbus, ale vela im nechyba, aby som v nich strhol drazky. Treba to nejak nahriat alebo co? Buchat po nich sa neodvazim. Na zafixovanie pouzivate Locite alebo nieco podobne, pripadne to len nasucho dotiahnete? Dakujem.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
Méně
Více
- Příspěvky: 2491
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
15 roků 9 měsíců zpět - 15 roků 9 měsíců zpět #10954
od Piwča
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Odpověděl Piwča pro téma Povolovanie a zatahovanie skrutiek
Chce to nevožvejkanej klíč a pořádně ho nasadit. Oba ty šrouby jsou jenom krytky, ten na víku hlavy je myslim i ocelovej, tam ten vnitřní šestihran něco vydrží.
S tím šroubem v levým deklu, v ose kliky, to je horší. Rozmysli si, jestli ho vůbec potřebuješ vyndavat, motorem si otočíš i zadním kolem na dvojku, i když je to trošku pakárna, ale jde to, jeden čumí na rysku, druhej točí. Když napínáš řetěz vyvažováků, stejně sundaváš celej dekl ... A jestli ho teda chceš povolit a strhneš ten šetihran, tak si budeš muset nějak pomoct, někdo si do něj navrtá dírky a udělá klíč, vyřízne flexou drážku atp. nebo vyseká majzlíkem. Každopádně ho na 90% zničíš, novej stojí asi 4 stovky. Když máš možnost si ho nechat vyrobit, je to sranda.
Při montáži vyfoukám slepý díry, šrouby na olej, na místech kde se to hřeje grafitovou vazelínu, po sobě jsem všechno povolil, při jízdě nic neztratil.
Hlavně to chce utahovat s citem, nenasazovat si na klíče lešenářskou trubku a houpat se na ní jako magor, pak to takhle dopadá
A nebo momentovej klíč, ale správně si ho nastavit
S tím šroubem v levým deklu, v ose kliky, to je horší. Rozmysli si, jestli ho vůbec potřebuješ vyndavat, motorem si otočíš i zadním kolem na dvojku, i když je to trošku pakárna, ale jde to, jeden čumí na rysku, druhej točí. Když napínáš řetěz vyvažováků, stejně sundaváš celej dekl ... A jestli ho teda chceš povolit a strhneš ten šetihran, tak si budeš muset nějak pomoct, někdo si do něj navrtá dírky a udělá klíč, vyřízne flexou drážku atp. nebo vyseká majzlíkem. Každopádně ho na 90% zničíš, novej stojí asi 4 stovky. Když máš možnost si ho nechat vyrobit, je to sranda.
Při montáži vyfoukám slepý díry, šrouby na olej, na místech kde se to hřeje grafitovou vazelínu, po sobě jsem všechno povolil, při jízdě nic neztratil.
Hlavně to chce utahovat s citem, nenasazovat si na klíče lešenářskou trubku a houpat se na ní jako magor, pak to takhle dopadá


Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 15 roků 9 měsíců zpět uživatelem Piwča.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- D.U.R.O.
-
Autor tématu
- Offline
- Diskutér
-
Méně
Více
- Příspěvky: 61
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 1
15 roků 9 měsíců zpět #10988
od D.U.R.O.
Odpověděl D.U.R.O. pro téma Povolovanie a zatahovanie skrutiek
Tu skrutku na veku hlavy sa mi podarilo povolit len tak, ze kryt bol vo zveraku a pouzil som obrovsky francuzak, dlzka asi tak 1m, ale uz je aspon vonku, dik za rady
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 3.162 sekund