Download menu

Malá komprese motoru

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10354 od TQM
Malá komprese motoru vytvořil uživatel TQM
Ahoj chlapi mám dr650r rv92.Popíšu stručně problém. Pøi startování se má (nejspíš kompresí) nejprve nakopávačka zastavit-jetak?,pak zmáčknu dekompresor, start páka povolí a pokračuju dokud se dek.nevycvakne zpět a potom startuju. Já ale tu počáteční kompresi nohou pøetlačím i bez toho dekompresoru a to velice lehce, to samé když ji tlačím na pětku tak motor pøetočím(bez zátěže)aniž by se kolo zaseklo. Nevíte čím to mùže být?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
15 roků 11 měsíců zpět #10365 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Malá komprese motoru
Mně napadá věcí.Pøešponované lanko od dekompresoru,povolené svíčky,prasklá hlava válce,špatné těsnění hlavy válce,ventily,pístní kroužky

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10372 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
To máš recht, lanko to není, svíčky taky ne, prasklá hlava nevím to by ale byla od oleje ne? Nakopnout to jde ale olej neutíká ani není mastná nic a ventily jsou ok tak leda ty kroužky ale nevím jak to zjistit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět - 15 roků 11 měsíců zpět #10374 od Heki
Odpověděl Heki pro téma Malá komprese motoru
A oleje je dost? Když to jezdí bez oleje, tak je taky malá kompres.

Ještě to mùže být blbě nastavený rozvod nebo mírně kopnutý ventil (to poznáš leda po sundání hlavy).

Pokud to má kroužky v háji, tak to žere brutálně olej a dýmí to - děje se to?

Kdyby byla prasklá hlava, tak bys to slyšel jak to syčí. Když mi podfukovalo těsnění pod hlavou (a to tak, že to mělo kompres ještě furt dobrou) tak to bylo už brutálně slyšet.

Ještě mě napadá - nevím jak to je u tvého modelu, ale já mám DR 600 a ta má i automatický dekompresor - tzn, že páka jde jak by to nemělo kompres, ale motor kompres má dobrou.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Poslední změna: 15 roků 11 měsíců zpět uživatelem Heki.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10381 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
Olej jsem měnil pøed 14dny. Z výfuku se kouøilo dost,ale pak jsem upravil hladinu v plovákové kom. karburátoru a je to mnohem lepší i svíčky už maj ok barvu.Ten rozvod je taky možnej, protože to začalo dole v motoru lehce klepat(nevím pøesně jak to popsat takovej slabej zvuk) tak mě napadl ten rozvod, nebo vyvažovací øetěz. Automat.dekompr.to myslím má,ale ten se musí jakoby pøepružit, nejde to tak lehce. Jinak dík moc za postøehy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10382 od Heki
Odpověděl Heki pro téma Malá komprese motoru
Kdyby byly rozvody pøeskočené o zub, tak by to taky dost mizerně jelo.

Ten automatický dekompresor (pokud tam je) má vývod na hlavě na druhé straně než je ruční a vede z něj taky lanko - tímpádem se dá štelovat. Zkus ho odpojit - a zkus odpojit i ruční a pak to nakopni. Když se kompres nezmění, tak aspoò budem vědět, že v tom deku to není.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10481 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
Ahoj,promiò že píšu až teď. Mezitím je motorka už u mechanika, zítra bude měnit rozvoďák prý je to tím tak uvidíme. Dám ti vědět jak to dopadlo, zatím zdarec a dík moc za snahu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #10482 od Heki
Odpověděl Heki pro téma Malá komprese motoru
No jsem celkem zvědav na rozuzlení. Na mechoše si dej bacha - taky mùžou poměnit věci za deset tisíc a problém nevyøešit...

Ale zas ty rozvody jsou dobrá investice - mělo by se to měnit tak co 25 - 30 tisíc km, tak budeš mít aspoò pak pokoj.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět - 15 roků 11 měsíců zpět #10485 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
To jo, ale tento je myslím v pohodě. Však uvidíme, ale musíme to øešit konstruktivně, aby nás nevyfuck...že tohle není chat. Hlavně Piwča ten to sleduje tak bacha:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: Dám vědět čus
Poslední změna: 15 roků 11 měsíců zpět uživatelem TQM.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10597 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
Zdravím, tak klepání jsem odstranil napnutím vyvažováku a výměna rozvoďáku pomohla i kompresi:cheer:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10598 od dr650 Feri
Odpověděl dr650 Feri pro téma Malá komprese motoru
TQM! V druhom tematu píšeš aj o vysokých otáčkách atd. Podla mòa bude bohatá zmes, alebo nekvalitné zpalovanie. V oboch prípadoch zmývá nespálený film z valca olejový film , a vtedy lahko pretočíš motor bez dekompresora, pretože práve ten olejový film tesní. Nie je to vážna vec, dá sa rieši. V každom prípade by som začal od karburátora. Neviem aký máš výfuk a vzduchový filter. V každom prípade system musí by vyladený. To znamená, kvalitnú zmes pre motor musí dáva karbec, a kvalitne musia sviečky zpalova. Ja som mal nedávno problém zo zapalovaním . Odišla cievka ktorá napajá sviečky. Dal smo ju prevynú. Stálo ma to 40 euro. A problém bol vyriešený. No a tak isto som motor pertočil lahko bez dekompresora. Ako som namontoval novú cievku, nechal motor beža chvýlu samo sa kompresia napravyla. Vytvoril sa nový olejový film a nalci, a úž nemám šancu motor pretoči. Páka sa zastavý ako sa má. Takže hladaj problém okolo nastavení alebo vyladení karburácie. Prípadne zapalovania. Ešte ma napadá , sviečky máš nové?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět - 15 roků 10 měsíců zpět #10600 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Malá komprese motoru
dr650 Feri napsal:

TQM! V druhom tematu píšeš aj o vysokých otáčkách atd. Podla mòa bude bohatá zmes, alebo nekvalitné zpalovanie. V oboch prípadoch zmývá nespálený film z valca olejový film , a vtedy lahko pretočíš motor bez dekompresora, pretože práve ten olejový film tesní. Nie je to vážna vec, dá sa rieši. V každom prípade by som začal od karburátora. Neviem aký máš výfuk a vzduchový filter. V každom prípade system musí by vyladený. To znamená, kvalitnú zmes pre motor musí dáva karbec, a kvalitne musia sviečky zpalova. Ja som mal nedávno problém zo zapalovaním . Odišla cievka ktorá napajá sviečky. Dal smo ju prevynú. Stálo ma to 40 euro. A problém bol vyriešený. No a tak isto som motor pertočil lahko bez dekompresora. Ako som namontoval novú cievku, nechal motor beža chvýlu samo sa kompresia napravyla. Vytvoril sa nový olejový film a nalci, a úž nemám šancu motor pretoči. Páka sa zastavý ako sa má. Takže hladaj problém okolo nastavení alebo vyladení karburácie. Prípadne zapalovania. Ešte ma napadá , sviečky máš nové?


Feri, tak nějak ti nerozumim ani picu, ale pravopys máme stejnej :blush:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 15 roků 10 měsíců zpět uživatelem Piwča.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10603 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
Já ti naopak rozumím velmi dobøe. Ty vysoké otáčky začali zase padat po napnutí vyvažováku, ale jak øíkáš s tím karburátorem si ještě pohraju jelikož barva svíček je více do černa nejspíš bude vysoká hladina. Nevíte někdo jak se správně šteluje?Nebo je to jen o tom pøiohnout ten plíšek na plováku. Svíčky mám sice nové ale jiskra se mi zdá slabá, to by mohlo zpùsobit to nekvalitní zpalování ne? Co s tím? Že by cívka:huh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10607 od dr650 Feri
Odpověděl dr650 Feri pro téma Malá komprese motoru
slabá iskra to môže spôsobova. Aj pri slabej iskre sú čierné sviečky. Vtedy to spôsobje nekvalitné zapalovanie. Darmo máš dobrú zmes, keď nedobre zapalluje. Skús jednoduchým multimetrom odmera kolko voltov dostáva indukčná cievka pri štartoavní.
Mala by dostáva cca. 70 voltov striedavý prúd pokial viem . Najlepšie odmerár keď rozpojíš káblik ktorí ide z motora, priamo z cievky do CDI. sú to čierný a hnedý káblik ,tuším.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10608 od dr650 Feri
Odpověděl dr650 Feri pro téma Malá komprese motoru
Pivčo!
Soráč, mám maďarskú národnos. Slavanské jazyki troška lámem. No a slovenský pravopis je pre mòa veeeliká záhada :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10613 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Malá komprese motoru
To pøežijem, hlavně že DR gou B)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10616 od dr650 Feri
Odpověděl dr650 Feri pro téma Malá komprese motoru
A hlavne že má kompressiu :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10617 od TQM
Odpověděl TQM pro téma Malá komprese motoru
Feri a ty myslíš cívky který jou v motoru né která je nad ním pøímo od svíček že? Tak ty mají takovej spešl konektor jedinej na mašině, jestli je to tak,a kdy mám měøit těch 70V?Když to jen nakopávám nebo až motor běží a pak rozpojit pokud to vùbec jde? Jinak myslím, že tu někdo psal i jakej mají mít odpor ale nevím kolik to bylo, kdyby jste to někdo věděl...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10632 od dr650 Feri
Odpověděl dr650 Feri pro téma Malá komprese motoru
Napetie sa meria pri nakopávaní. Odpor má by 240 až 360 ohmov. Inak Tomáš podla mòa budeš ma jednoducho bohatú zmes. Skús poriadne vyčisti karburátor. NAstavy hladinu. Nastavuje sa s tým plieškom , plavaky majú by rovnobežne s krajom karburátora . Samozrejme dole hlavou má by karbec pri nastavoní. Potom bohaos pre volnobežné otáčky pri zohriatom motore nastavýš s tým šrobikom odspodu karburátora. Správná zmes pre volnobeh je pri nakvyšších otáčkách dosiahnutých nastavovaním pomocou toho šróbika. Nezabudni ajprv ale vyčisti a naimpregnova vzduchový filter. Aj zahltený alebo špinavý filter spôsobuje buhatšiu zmes. A vela trpezlivosti...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.343 sekund
Powered by Kunena fórum